MKB ICT Service

Vrijblijvend advies  Onze aanpak

Alt

ICT-beheer voor het mkb met resultaat

Van werkplekbeheer tot online telefonie en cloudopslag: wij zorgen dat het werkt. Onze MKB ICT service richt zich op continuïteit, snelheid en gebruiksgemak. Geen lange implementaties of onnodige software, maar slimme keuzes die direct waarde toevoegen. We zorgen voor stabiele verbindingen, veilige toegang en systemen die eenvoudig schaalbaar zijn bij groei. Ons motto? Het kan.

Neem contact op

Beveiliging en monitoring voor mkb ICT service

Je gegevens veilig houden is bij ons standaard. Met actieve monitoring, automatische updates en cloud back-ups bescherm je je bedrijf tegen hacks, datalekken en storingen. Onze MKB ICT service zorgt ervoor dat jouw organisatie voldoet aan de AVG en klaar is voor audits of cyberverzekeringen. We denken vooruit en lossen risico’s op vóórdat ze een probleem worden.

Vragen? Neem contact met ons op!

Matthijs Hardeman
Alt

MKB ICT service nodig die meegroeit?

Jouw bedrijf groeit, dus je ICT moet dat ook doen. Wij maken je digitale omgeving flexibel, zodat je eenvoudig uitbreidt, nieuwe werkplekken toevoegt of overstapt naar hybride werken. Het kan. Onze aanpak is schaalbaar en toekomstgericht. Zo houd je grip op je ICT, wat er ook verandert. Onze experts staan klaar met oplossingen die direct werken.

Neem contact op

ICT voor het MKB? Yellow Spring!

Yellow Spring is jouw partner voor slimme, persoonlijke MKB ICT service. We zorgen voor overzicht, structuur en continuïteit. Geen verrassingen, wel snelle ondersteuning en duidelijke communicatie. Ontdek hoe wij jouw ICT slimmer maken en je werk makkelijker. Neem contact op met ons team en ervaar onze aanpak zelf.

Het kan. Bewijs uit de praktijk.

De beste bevestiging van onze aanpak komt van de organisaties die er dagelijks mee werken. Lees meer hier.

Euromobil Nederland

“Het is gewoon een leuke club om mee te werken. Hun mindset is: we gaan problemen oplossen. Daarin blijven ze ongevraagd advies geven, want het kan altijd beter. Dat geldt ook voor support: wanneer je belt, krijg je iemand aan de lijn die je vraag beetpakt en niet loslaat voor het opgelost is. En daar zijn we gewoon heel blij mee.”

De Rudolphstichting en Stichting Jeugddorp De Glind

“Het fijnste vinden we dat we écht contact met elkaar hebben. We zijn geen klantje van de lijst: Yellow Spring denkt mee, geeft ons goed en gericht advies en komt over de vloer als dat nodig is. We kunnen echt een beroep op ze doen."